Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zadám na stránkách ČD Brno - Wien , vidím cenu 238kč. Nějaký problém? Přál bych autorce cestovat po Německu nebo Španělsku, asi by se svou snahou hledat výhodné jízdenky projela i poslední kalhoty... BTW. sleva pro mladší 26 let nestojí 1000 kč, ale 330kč, příště nepíšu o něčem o čem nic nevím ;-)

0 0
možnosti

Tak já mám podobné veselé zážitky s ČD, ale popravdě, i s dalšími provozovateli na železnici. Cestuji pravidelně z Prahy do Zlína a jsem invalida. Nedávno mě zklamala  Student Agency, když na mě nepočkal jejich autobus v Olomouci. Jejich vlak měl zpoždění a autobus zřejmě nemohl počkat ty 2 minuty, které mi zabrala cesta od vlaku na stanoviště autobusu. Dále mě naštvali tím, že už jen projíždějí Prahu Libeň.

A cestovat kvůli tomu z Vysočan na Hlavák mi skutečně nestojí za to jejich kafe zdarma.

Vrátil jsem se pokorně k ČD. Ovšem v Liibni jsem málem nestihl vlak, protože 2 minuty před jeho příjezdem změnili nástupiště. Také zpáteční cesta z Otrokovic byla zábavná. V Otrokovicích musí asi stovka cestujících, čekající na rychlík do Prahy, obejít nějakou lokálku, překážející na 1. koleji, aby se přes koleje dostali ke třetí kolejí a tam se tlačili na úzkém nízkém peronu. Je div, že jim tam ještě nikdo nespadl do kolejiště před přijíždějící rychlík. Já tam sotva dolezu a pak se doslova sápu z nízkého nástupiště do vysokých schodů vagonu. Co na tom, že před lety zde vybudovali za několik miliard moderní 2. nástupiště s bezpečným přístupem podchodem. Zde většinou stojí nějaký nákladní vlak nebo zde zastavují zase nějaké lokální osobní vlaky s 5 cestujícími. Další věc je, že v Otrokovicích avízují nástupiště obvykle 2 minuty před příjezdem vlaku. Oni prý za to nemůžou. prý to všechno řídí nějaký chytrý dispečer z Přerova. (Toho bych nechal popravit, kdyby to bylo v mé moci!).

Tento systém se má brzy rozšířit na celou republiku, tož potěš nás, neatlety, pánbůh!

1 0
možnosti

To je dobrý... Babičky tatínek dělal u dráhy, tak sme se rozhodli jí dát k 70tinám výlet pendolinem z Plzně do Františkových lázních...

Odjel sice včas, ale v pár zastávek dál ukradl někdo kabel jištění takže sme po 45 minutách čekání přestoupili na autobus, pak zase na běžný vlak, a pak na regiojet a dojely do Františkovo... vyreklamovali místenky a šli na oběd. A jeli domů autem co pro nás dojel táta. 1200kč pro 3 osoby... 750 zpátky za místenky.

vlaková doprava je v téhle republice fakt hrozná.

4 2
možnosti

Babička musela skákat radostí nad takovým dárkem ve stylu:

"Babičko, tady máš od mě dárek k narozeninám - výlet pendolínem!" "Ale, Pavlíčku, na co já potřebuju někam jezdit nějakým mandolínem, mně stačí nějakej pěknej šátek, abych měla na pouť..."

"Ale, babičko, já mám narozky hned po tobě, tak aby ses nemusela starat a shánět mi dárek..."

Hlavně, že "ste dojely" :-)

1 0
možnosti

Jestli to dobře čtu a chápu, ČD vlak, který je ve Vídni před jedenáctou, neprovozují, ale nabízejí spojení s jiným dopravcem.

To Vám zřejmě i paní vysvětlila.

Já rozumím, že je to drahé, ale proč do toho motáte ČD? Ty jsou v tom naprosto nevinně.

6 1
možnosti

;-€ neklaďte prosím autorce takto záludné otázky!

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS